середу, 11 січня 2017 р.

Плету гачком з напіввовняної пряжі Вівчарі

Коли я минулого року тестувала українську пряжу Вівчарі, зокрема напіввовняну пряжу... Ой, вже не минулого, а позаминулого року! Час не рікою пливе, а просто таки шаленим водоспадом летить. Менше з тим, коли тестувала, то вже тоді одним з мінусів особисто для мене була товщина пряжі. Ну не люблю я спиці №№2,5-3! А в дві нитки виходило дуже затовсто. От я й думала, що варто спробувати гачком щось сплести.
Цієї осені гарний привід для поєднання гачка з Вівчарами знайшовся. ⬇⬇⬇



Хоча, перед минулим новим роком я робила такі от гачковані ялинки, але скільки там тієї ялинки, і шо з неї можна зрозуміти!

Отже, є в мене одна постійна замовниця, котра вже давно переросла в добру подругу (Таню 😉). Так от вона раз на два-три роки регулярно купляє в мене по дві пари чоловічих мітенок для своїх близьких та рідних чоловіків-водіїв, при цьому повністю довіряючи мені у виборі моделі, пряжі, кольору. От я й скористалась повною свободою! Чому б цього разу не з вівчарів, подумала. Подумала і зробила. Вийшли чудові смугасті Козацькі мітенки, а потім ще одні триколірні.
 

Напіввовняна пряжа Вівчарі чудесно підходить під мої улюблені номери гачків №3 та №3,5. Деяка нерівномірність пряжі, про котру я згадувала, в гачку не так помітна, як в спицях, та й навіть додає певної цікавинки. Ще потішило, що пряжа з ангорою вже не вкрита незрозумілою мені субстанцією, котра дуже сушила руки минулого року. Невже після мого допису виробник щось змінив у технології?! 😁😁😁 Ну і взагалі, в пряжу з ангорою я закохалась з новою силою. Після прання вона така класна стає!

Отже, козацькі мітенки надихнули продовжити в'язати вівчарі гачком.
 Спочатку сплела невеличку серію жіночих рукавиць та мітенок під назвою Український Колорблок.
 
 
 
 
 

А потім у мене взагалі зламались гальма і я понеслась! Накупила різних кольорів і як давай їх в'язати-комбінувати! Вийшла навіть не друга серія Українського Колорблоку, а цілий серіал з трьох пар чоловічих мітенок та шести пар жіночих рукавиць. І це не межа. Це лише початок та натхнення для наступних кольорових поєднань, а також для переходу до великих форм.
 
 
 

 
 
 
 

Отже, плани на наступні тестування, як ви зрозуміли: одяг гачком з Вівчарів. Я вже бачу себе в гачкованому сіро-блакитному кардигані з ангори. Шкода, кольорів мало. А улюблених рудих відтінків немає взагалі. Тому поки що уявляю сіро-блакитний, а там побачимо. Може, ще якісь нові кольори з'являться.
Так що зустрінемось в новому сезоні. 😍

І нагадую тому, хто забув, а також повідомляю тому, хто ще цього не знав: до 17 січня на всі готові роботи, включно з кольоровими рукавицями-мітенками, діє святкова знижка.



Немає коментарів:

Дописати коментар