вівторок, 10 січня 2017 р.

Колекція Ромби. Частина третя, гачкована.

Чернетка цього допису давно вже в мене була готова.
Чекала вона лише закінчення однієї довготривалої роботи.
Але вчора було вирішено ту роботу  не продовжувати (ну бо скільки можна?! 😉), тому нарешті можу видихнути спокійно і сказати: "Колекція Ромби, осінь-зима 2016/2017 завершена!"

Перша частина ТУТ.
Друга частина ТУТ.
А тепер про третю частину.
⬇⬇⬇

В цій частині все оберталось навколо одного узора для гачка. Готової схеми не покажу, як то було в перших двох частинах. Бо схема моя, красиво її не оформлювала. А мої в'язальні каракулі краще пристойним людям не показувати. Бо сорому не оберешся.

Починалась ця частина колекції з сірих мітенок. Натхнення для них - це взір з рукавів сорочки з нашої власної сімейної колекції. Ось це саме він на фото нижче.
 
 

Далі була робота, котра врешті-решт так і не завершилась. Але про неї далі.

Ті ж самі ромби ви бачите й на наступних роботах: це теплющі рукавиці з чернігівської нефарбованої вовни та комплект з рукавиць та гетрів з такої ж вовни, але фарбованої.

До речі, тільки рукавиці з нашої української справжньої вовни й рятують мої руки від сильних морозів. Жодній найм'якшій, найякіснішій імпортній пряжі це не до снаги.
Зазвичай, вихваляючи термовластивості подібних рукавиць я кажу так:  "Рукавиці спеціально для таких людей, котрих люта зима лякає значно більше, ніж люта вовна. Кусатимуть вас так, що ви забудете про будь-які морози!" 😃
 
 

І комплект кольору журавлини:
 
 

А тепер про невдачу.
Мали бути рукавиці для тих, кого важко переконати, що коли пряжа кусюча - це добре. Розкішна альпака 100%. Складний нерівномірних фіолетовий колір. Але, але... Ні потрібних властивостей полотна, ні запланованої функціональності рукавиць, ні задоволення від роботи. Тому розкішна пряжа залишається чекати свого зоряного часу, але в іншому виробі.
А перед черговим, але нарешті останнім, розпусканням, було ось таке. І так, я знаю, виглядає дуже навіть непогано. Але повірте мені, тій, котра вже не один рік плете рукавиці та мітенки гачком, все не те й не так.
 

Така от вийшла невеличка третя частина колекції. Хто молодець? Я - молодець! Як би там не було, але це мій перший досвід виготовлення такої кількості робіт, об'єднаних однією темою. Не знаю, на скільки він вдалий, і чи в майбутньому повторю щось подібне. Але мені було цікаво. А це вже гарний результат. 😍

 До речі, якщо когось зацікавили дані вироби з чернігівської вовни, то повідомляю, що вони поки що в наявності, і зима ще не думає закінчуватись, і, найголовніше, до 17 січня на них, як і на всі готові роботи, діє дуже гарна знижка.

От тепер все!

Немає коментарів:

Дописати коментар