середу, 4 лютого 2015 р.

Boom fine та Фрістайл в одному човні

Ну добре, не в човні, а в одному комплекті. Але суті то не змінює. :-)
Вчора я нафотосесіювалась на пару місяців наперед. Сфотографувала кілька робіт, котрі дожили до цього щасливого моменту. Бо то дощ, то сніг, то туман, то не в гуморі. А вчора взяла й зробила! Та ще й попрацювала трішки фотографом для чужих робіт і фоном для них же.
Комплект з мітенок та дивної шапочки має довгу історію.

 Пряжу Boom fine купила ще два роки тому і практично одразу ж вив'язала мітенки. Але одних мітенок для мене, комплетолюба, було замало. Захотілось до них шапку. Саме тоді набула популярності шапка Lucy Hat, але в оригіналі вона плетена спицями. Та ми ж не шукаємо легких шляхів.:-) Я захотіла відтворити її в гачковому виконанні. Пошук пряжі (врешті зупинилась на перевіреному Фрістайлі, тим більше, колір дуже добре підійшов), купа спроб, розпускання, відкладання роботи на потім. І от комплект вже готовий, але більше року я його не могла зібратись сфотографувати. Чому? А бог його знає! )))))
Бум Файн, звісно, не меджик. Кольорові переходи не завжди плавні, часом різкі. То в темному кольорі раптом з'являється світла пляма, то навпаки, в світлому темна. Але так теж красиво. Кольори: вишневий, бордовий, сіруватий, рожевий, фуксія, трішки бузку, меланжі рожевий та якийсь сливовий.
А далі я виступаю в ролі фона для чудових робіт марки "Такі Штуки" (чи на Фейсбук). Це холдер для подорожей. Фотографії називаються: В МЕНЕ ЩАСЛИВА МАРМИЗА БО Я МАЮ ШЕНГЕН (ні, не маю, але ж уявити це можу)!!! )))))))))))))

4 коментарі:

  1. ягiдний колiр вам до лиця ) а шапка Люсi гачком ще краще нiж спицями ))
    особа подяка за фразу "не в гуморi" - це буде моя фраза тиждню, я такоï ще не чула.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ви від мене ще не таке можете почути. )))) Не в гуморі - дуже поширений вислів. Найближчий російський аналог, як на мене: не в духе.

      Видалити
  2. Цвета прямо очень вкусные! И шляпка волшебная:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага, так би й з'їла ;-)

      дякую за шляпку, бо фасон специфічний все ж

      Видалити