пʼятницю, 6 лютого 2015 р.

Старі фотографії. Комплект, пісня, відео.

Хай пробачить мені Кузьма (царство йому небесне), що я використала назву його пісні. Але так трапилось, що робота над фотографуванням комплекту та обробкою фотосесії проходила під новини про смерть Кузьми та постійне прослуховування пісень Скрябіна. "Старі фотографії" крутились найчастіше.



Пропоную й вам розглядати фотографії та читати одним оком все, що я тут понаписувала, під цю пісню.

Комплект починався з капелюха. Це майже повтор колишнього "Не Індіани", але цього разу зробила трішки менші криса та вставила в них м'який регілін (просто жорсткого вузенького не змогла знайти), інше оздоблення краю крис та стрічки навколо голови.
Шарф - це вже добре відомий Шарфисько в скороченому півтораметровому варіанті. В такому кольорі ніколи шарфисько не замовляли, але я дуже хотіла зв'язати. І моя давня розробка мітенок-рукавичок-трансформерів. Тепер і в меджік файні. :-)
А все разом - це комплект "Старі фотографії".
 
Режисер, сценарист та оператор фотосесії: я.
В головних ролях: комплект "Старі фотографії" та фотоапарат "Київ" 1974-го року народження.
Епізодична роль дісталась холдеру з совами від "Такі штуки".
Помічник режисера - дизайнер марки "Такі Штуки". :-)
Шанувальники коричневого кольору, налєтай-торопісь-покупай-нє скупісь. :-)

І ще новий для мене досвід. За МК на ЯМі від Оксани Трухан створила коротеньке відео. Не скажу, що задоволена результатом на 100%. Скоріше, не задоволена. Але досвід цікавий. Буду його повторювати та вдосконалювати.

Немає коментарів:

Дописати коментар