четвер, 9 березня 2017 р.

Строката наволочка гачком

Акція "Скажи запасам пряжі ні" продовжується. Як на мене, дуже успішно.

Залишки від 6 чи 7 різних кольорів секційної, багато років улюбленої і регулярно використовуваної, пряжі, прості стовпчики без накида, прямокутна форма, а в результаті маю фантастичну наволочку на стару страшну подушку.

Пірнайте під кат, там багато гарного. 😁








Декілька років тому, купляючи в тканину на штори, отримала в магазині у подарунок подушку. Подушка була абсолютно безглузда - з одного боку морда корови, з іншого чорні плями на білому фоні наче шкіра корови - і мені ну нікуди не пасувала. Але подарунок є подарунок. Та й під поперек було дуже зручно цю подушку підкладати під час в'язання на кріслі. Але все одно дизайн дратував. Постійно планувала виготовити якусь гарну наволочку, шиту чи в'язану, не важливо, щоб закрити те неподобство (шматок неподобства видно на фото).

Якщо я правильно розпізнала кольори пряжі (бо багато моточків були занадто маленькими, щоб точно їх класифікувати), на наволочку пішли ось такі кольори пряжі:

Разом вони вдало об'єднались в одному виробі. Так, наче й створені були саме для цього.
Шматочок процеса:
 

Ґудзики:

 

Нарешті подушка мене не дратує, а тільки тішить і постійно запрошує до себе.

Далі буде...
Різноманітних залишків пряжі, великих та маленьких, в мене вистачає.

Немає коментарів:

Дописати коментар