вівторок, 27 вересня 2016 р.

Колекція Ромби. Передмова.

Як відомо, одним з найпоширеніших, а може й не одним з, а саме найпоширенішим елементом української вишивки, є ромб. Але ж хіба лише вишивкою єдиною? Нехай різноманітні ромби будуть і на в'язаних виробах, вирішила я. Вирішила і зробила. Хочеться зробити ще більше, тому я поки не зупиняюсь, а продовжую продукувати ромби. Ідей море, руки лише дві і час не гумовий... Але почну показувати хоча б те, що є наразі.

ТУТ я вже трішки відкривала таємниці. Сьогодні показую-розказую трішки більше. А за пару днів почну відкривати всі карти. ;-) Чекайте.

Робитиму це в Майстерні здебільшого, а не тут в блозі.


Здавна ромб вважається символом родючості, запліднення. Це символ жіночого начала в природі. Ромб з крапкою посередині є символом засіяного поля, означає достаток та добробут. Це якщо дуже коротко. Докладніше кожен охочий може почитати самостійно.
Мені здається, все це - родючість, достаток та добробут - не завадить зараз нашій країні. :-)

***
А нижче, щоб заповнити вам чимось приємне чекання, показую трішки вишитих ромбів на сорочках з моєї домашньої колекції. Колекції, котра дісталась мені від бабусі.






Немає коментарів:

Дописати коментар