вівторок, 24 лютого 2015 р.

До весни готова!

Остання, четверта, частина великої фотосесії. Знову платочний узор. Різні напрямки в'язання та смішна маківка на шапці. Цього разу я спробувала залишити коси в спокої, обійшлась без них.
На дворі теплішає. З одного боку є шанс, що з фотографуванням стане легше. З іншого: наявність великих речей в роботі не сприяє частій появі в блозі. Тому насолоджуйтесь тим, що є. ))))))
В планах, звичайно, було виконати набір ще в декількох кольорах. Бо цей тестовий варіант я залишаю для себе. Але весна прийшла швидше, ніж я на неї чекала. Інші кольори, скоріше за все, відкладаються до осені.
В'язала з двох ниток: тонесенький мохер плюс напівовняна нитка, теж тонка (50 гр = 200 м).
І з шарфом, під який, власне, й носитиму комплект.
Спіральки на маківці.

4 коментарі:

  1. Гарна шапка вийшла! А все - зимові речі відкладаю, починаю підготовку до літа:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а мене літнє поки не надихає, хочу ще тепленького пов'язати :-)

      Видалити
  2. Відповіді
    1. цього разу на фотосесії в мене був помічник, одна з функцій котрого полягала в тому, щоб розсмішити мене :-)

      Видалити