пʼятницю, 8 грудня 2017 р.

Три наволочки гачком Villagestyle

І одразу новий допис після довгого мовчання та попередньої писанини. І знову про акцію #скажизапасампряжіні.
Бо про НЕакцію я все ж намагаюсь хоч трішки писати в акаунті своєї Майстерні.

Отже знову мАла на вході залишки та накопичення ниток і чудовий результат на виході - три подушки в сільському стилі або гламурно Villagestyle. 😀
Цього разу в діло пішла навіть пряжа, котра купувалась 10-20 років тому. А також я використала різнорозмірні та різномастні ґудзики.





Несу тепло і затишок! 😃
Хотіла написати "в кожен дім". Але ні, конкретно цю стопку тепла і затишку я віднесла в нашу полтавську хатинку в моє улюблене село. Та мені на стільки ці наволочки подобаються, що я готова акцію #скажизапасампряжіні продовжити акцією #скажиновійпряжітак і розповсюдити тепло і затишок на дома всіх охочих.
З новою пряжею можна буде не стримувати політ фантазії і втілювати будь-які ідеї.

 
 

Отже, наволочки були зв'язані, випрані, доставлені в село і вдягнені на старі страшні подушки.
А тепер готуйтесь до подушкозакидання, бо фотографій буде багато. Оскільки подушок аж три і кожна має по два боки та ще й гарні ґудзики, котрі теж не можна не показати.
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Ну і ще раз загальний план, в інтер'єрі, так би мовити. І одночасно про зміни в житті  пікнікового набору. Як бачите, набір знайшов собі затишну місцинку, став абсолютно домашнім і з хати тепер не виходить.
 

Такі подушки, звісно, можна й в міській квартирі використовувати, але то, певно,  потрібні нові нитки і якась одноманітніша кольорова гама, а не яка пряжа під руку потрапить, ту й в'яжу.

Ну що ж, піду ще з півроку помовчу. 🙊

Немає коментарів:

Дописати коментар