середу, 13 квітня 2016 р.

Комплект - светр, снуд, шапка - Ultra Soft

І несподівано лише через тиждень після попереднього поста, а не так, як я вже давно звикла, через декілька місяців, новий пост в блозі!
Новий пост, новий светр, а до светра шапка та снуд. Новий для блога. Бо в'язала ще взимку і інстаграмщики (як ви там, до речі, поживаєте? бо щось мій планшет ніяк нового акумулятора не дочекається з далекого закордоння) його одним оком бачили.
Як і з попереднім жакетом, тут все моє: від ескізу до втілення.


Пряжа виглядає як мохер. Але не мохер. Це акрил з альпакою.
Силует оверсайз, знизу по бокам невеличкі розрізи, спинка трохи довша за перед, горловина "човник". Всі криві лінії в цьому светрі вив'язувала лінивим способом - укороченими рядами. Навіть рукава набирала від пройми і окат теж формувала вкороченими рядами.

А так виглядає весь комплект разом:

Далі багато фото з різних боків та деталі усілякі ближче:

Снуд виглядає як комір (так і задумувалось), тому якщо в приміщенні холодно, його можна навіть не знімати.

Трохи шапки. На вішаку та на голові.

_________________________
І наостанок. Мій улюблений уважний читач, сподіваюсь, помітив на декількох світлинах новий логотип. :-) Давно маю бажання змінити старий. І хоч я його дуже люблю, але мені здається, що він вже не відповідає тому, що роблю. Занадто витончений, з фінтіфлюшками-завитушками. Та й останнім часом часто бачу цей шрифт на інших логотипах. З рік балувалась підбором іншого шрифта. Наразі цей варіант мені подобається найбільше. Головне, що і в українському написанні він файно виглядає. А це для мене дуже важливо.


Немає коментарів:

Дописати коментар